6 Eylül 2013 Cuma

BAYRAMLIK SAÇ BANDIMIZ



nette dolaşırken çarpı işi ile yapılmış bir sürü şeye rastladım. düşündüm ben ne yapabilirim diye saç bantlarında kullanabileceğim bu düğme tarzındaki süslemeler aklıma geldi. işlediğim minik çarpı işlerini su şişelerinin ağzındaki mavi halkalara elyafla beraber gererek hazırladım bu düğmeleri. sonra saç bandına silikonla yapıştırdım. ilerde daha miniklerini hırkalara düğme olarak yapmayı düşünüyorum.


  


işte bu cici baykuşlarda canım arkadaşım ceydanın fıstık kızları nisa ve şevval için..onlarınkini taç olarak hazırladım.




3 yorum:

  1. Ayyy çok tatlişşşş görünüyooo :)
    Blogunuza ilk gelişim, bundan sonra uğrarım artık. Takipçinim... Bende mutlaka beklerim
    http://basibaglikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizi takibe aldım bile çok teşekkür ederim

      Sil
    2. rica ederim her zaman beklerim :)

      Sil