4 Temmuz 2013 Perşembe

SAÇBANTLARIMIZ ARTIK SATIŞTA

      Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.......özlemişim blogumu ,sizleri, elişlerimi...ara ara bir iki şey paylaşsamda yetmiyordu bana artık tatil ve sanırım daha çok vakit geçirebileceğim burada. aslında birikmiş bir kaç proje var ama ben daha tazecik dün akşam yaptığım ve bu sabah fotoğrafladığım saçbantlarımızı takdim etmek istiyorum size. her yaptığım bu Deren ' e kalsın dediğim saçbantlarını artık gelen talepler üzerine satışa sunmaya karar verdim. aşağıda stok durumları ve fiyatları konusunda bilgilendirmlere ulaşabilirsiniz.
        beğendikleriniz ve almak istediklerinizi gldrnocak@gmail.com adresinden bana bildirebilirsiniz. ödemeler kapıda ödeme şeklinde olup kargo alıcıya aittir.



                                       iğne oyalı şile bezi + dantel
                                       fiyat:6tl
                                       stok:1



 kot yoyo+petek tül+düğme
fiyat:5tl
stok:0 sipariş üzerine hazırlanır

 petek tül+inci+keçe
fiyat:5tl
stok:1

                                  kumaş yoyo+tül+düğme
                                  fiyat:4tl
                                 stok:1

                                keçe+tül+fisto+inci
                                fiyat:5tl
                                stok:0 sipariş üzerine hazırlanır


                                           kot yoyo+petek tül+düğme
                                           fiyat:4tl
                                           stok:1







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder