18 Aralık 2012 Salı

2012-2013 DEREN'S WINTER COLLECTION(DRESS)



DEREN HANIMIN KOLLEKSİYON TAM GAZ DEVAM EDİYOR.UZUN BİR ARA VERMİŞKEN BU ARALAR ÇOK SIK YAZI PAYLAŞIYORUM.ASLINDA TÜKETMEMEK LAZIM AMA SABREDEMİYORUM.KENDİ KIZIM OLDUĞUNDAN MI BİLMEM NE YAPSAM NE GİYSE ÇOK TATLI OLUYOR SİZ DE GÖRÜN İSTİYORUM.
BU ELBİSEMİZDE ANNEANNEDEN BEN ANLATIYORUM O ÖRÜYOR SONRA BEN SON RUTÜŞLERİ(SÜSLEME) YAPIYORUM.ŞU KEÇE NE PRATİK. HER ŞEYE YAKIŞIYOR.
VE BEN ÇOK KULLANIYORUM.
 SIRADA DA BİR TASARIM HIRKA VAR Kİ...ASLINDA BİTTİ AMA HEMEN PAYLAŞMAYACAĞIM BİRAZ MERAK EDİN:)
BU ELBİSEYİ ÖRMEK İSTERSENİZ
ARALIK 2012
Nako bonbon lüks lacivert(2 yumak)
4 no şiş
çok basit haroşadan düz bir elbise örüyoruz.ilmek sayılarını falan yazmayı unutmuşum ama biraz örgü bilmek yeter.
sonra süslüyoruz dilediğimiz gibi.
tozluklar için 4 sıra haroşa 6 sıra lastik yapıyoruz.önce lastikle başlayın ve dilediğiniz uzunluk olunca yine en son lastikle bitirin.
yok ben yapammammmm diyorsanız.bana bir mail kadar yakınsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder